[ LUGOS ] ASUS ISDN

Danilo Godec danci na kibla.org
Tor Feb 17 23:39:46 CET 1998

On Tue, 17 Feb 1998, Iztok Umek wrote:

> Imam pa probleme z drugo PnP kartico.
>
> Neko "soundblaster" pnp.

Jaz sem ze veckrat instaliral Creative pnp kartice, ki delujejo brez
(vecjih) tezav. Tudi katere druge niso delale tezavo, z eno samo izjemo:
OPTi 931 chipset v OSS Free ni (oz. ni bil ? ) podprt in kljub precejsnji
podobnosti ne deluje tako kot 930 (se pravi kot WSS).

V vsakem primeru si preberi linux/drivers/sound/Readme.cards (v
source-ih), kjer pise marsikaj koristnega. Kot npr. to, da SB16
kompatibilnih (non-Creative) kartic sploh ni in da mogoce delujejo kot SB
Pro, WSS ali pa kar nekaj cisto svojega.

    D.

PS.: Za obsirnejso debato mi mailal direktno... :))) Da ne bo zgage...

Dodatne informacije o seznamu Starilist