[ LUGOS ] ASUS ISDN

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Čet Feb 19 19:47:31 CET 1998

On Thu, 19 Feb 1998, Ales Horvat wrote:

> Problem #2 je (spet s casom) ;) man ipppd je prijazno rekel, da je pppd
> v bitvu kao kompatibilna zadeva z ipppd, le da so slednjemu dodali par
> moznosti, neuporabne pa izpustili, ceprav so prazne prototipe pustili
> not. No, to se izkaze da ni res. Po kratki spremembi prejsnje pppd
> skripte v ipppd skripto mi ta se vedno noce delovati.. Ima kdo ze
> narejeno skripto? Zal zadnje case nimam toliko casa, da bi prestudiral
> 1e6 opcij v ipppdju. Kako je ye-old chat uporaben pod ipppd?

Hm res se ne spomnim, da bi urejal kakrsnokoli skripto.

Jaz sem le nastavil vse potrebne opcije in zastartal ipppd.

Res pa je, da uporabljam PAP.

Ce mi poves katere datoteke bi rad (se ne spomnim, kaj sem vse delal pred
meseci), ti bom skusal pomagati.

Imam pa debian, kjer so stvari nekoliko drugacne.

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist