[ LUGOS ] Linux in Titanic

Frenk Zavasnik fz na etm.l-sol.si
Pet Feb 6 11:08:44 CET 1998

Matjaz Vrecar wrote:

> Kaj je pa narobe, da se zadnje cajte vsi tolk pritozujete? Kar se mene tice
> se mi lista ful dopade, vsak mail rad preberem, ker vidim da res obvladate
> stvar za razliko od mene :((  Pomanjkanje casa pac.
>
> Strpnost fantje (in punce :)) Pa res sefe liste, a je kaka punco med nami?
>
> kesl

Za tiste, ki niso opazili - iz zgornjih vrstic smrdi po ironiji (vsaj
upam ;-). Nikakor nisem imel namena kogarkoli zaj... ali mu solit pamet.
Tudi meni se ne zdi odvec kaksen mail na temo, ki jo ze poznam, v bistvu
sem hotel le malce podrezat neznanega (meni, ker sem za pobrisal doticni
mail) dopisovalca, ki je zadnjic izbruhnil zaradi bug-cross-posta. Pa
tudi proti njemu nimam nic, malce strpnosti pa mu vseeno ne bi
skodovalo. Toliko.

Dodatne informacije o seznamu Starilist