[ LUGOS ] Linux in Titanic

Andrej Kositer cwetto na slon.net
Pet Feb 6 10:43:30 CET 1998

Seus!

Ka vajm, meni se tudi zdi da je tota lista te za bolj take butle ko neja
prevec vejo zakaj gre. Tak da se mi kr fajn zdi ce te kaki pametnjakovic s
kake druge mejling liste kaki vazni keber dol spusti. Saj te zaj onim ko
bol vejo ni tak tesko oni "D" na tipkofnici dol stiskat ce mu te ni prevec
po godi kaj eni gor dajejo.

Men se zdi da te tota mejling lista keko teko le sluzi svojemu nameni.

P.S. Saj vem da sem malo tecen, ampak vcasih ze imam vec problemov z
branjem narecij sicer bratskih nam prebivalcev drugih pokrajin, kot pa z
brisanjem meni nezanimivih sporocil.

Aufbiks!

Andrej KOSITER

Omrezje SloN

AGENDA d.o.o. Maribor				email: 	andrej.kositer na slon.net
tel.:+386 62 22 63 64				web:	http://www.slon.net
2000 Maribor
Slovenija