[ LUGOS ] Linux in Titanic [OFF TOPIC]

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pet Feb 6 11:35:21 CET 1998

Men osebno je pa boljs ce ze takoj kle dobim msg, ne pa da moram potem
se po

Meni osebno pa se dopade, ce se uporablja lepa slovenscina!
Oprosti, toda tudi jaz se potrudim ko pisem kaksen msg.
O tem je ze bila debata in bi lahko to dali tudi med pravila te liste,
ce seveda tega ze ni na tej listi.

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                       |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist