[ LUGOS ] Linux in Titanic

Tomi Malensek tomi na t-media.si
Pet Feb 6 10:26:14 CET 1998

Zivjo!

Matjaz Vrecar wrote:

> Kaj je pa narobe, da se zadnje cajte vsi tolk pritozujete? Kar se mene tice
> se mi lista ful dopade, vsak mail rad preberem, ker vidim da res obvladate
> stvar za razliko od mene :((  Pomanjkanje casa pac.
>
> Strpnost fantje (in punce :)) Pa res sefe liste, a je kaka punco med nami?

Ja sej men je tud ok, ce kdo kej tazga napise, sej v koncni fazi zato je tud ta lista. Jz recimo
nisem vedel za un bug in sem z veseljem prebral tist msg. No ja, samo nekateri so kle ze bolj profi,
pa se jim zdijo take stvari bolj brezveze ocitno, ampak imho je ta lista prej kot ne za "obicne
userje", vsaj po vprasanjih sodec, ki se vecinoma tu pojavljajo. Uni k so pa ze bolj high (al se pa
majo), pa itak spremljajo se kaksne bolj specificne liste. Ampak malo vec tolerance bi clovk
prcakvol od takih. V glavnem point tega je to, da se mi zdi kvaliteta liste velik vecja ce kdo se iz
kaksne "druge - boljse" liste kaksen hint sem poslje (pa ce ga forwardira al pa dobesedno prepise,
al pa samo link). Men osebno je pa boljs ce ze takoj kle dobim msg, ne pa da moram potem se po
Internetu skakat. Sej vecinoma so sporocila tekstovna, tako da "padejo" cez. Kar mi pa ne pase pa
enostavno pobrisem, sej ni tezko. Seveda je vse to samo moje osebno mnenje.
--
      LP, Tomi Malensek

Tomi Malensek                [t]MEDIA  Vecpredstavne resitve d.o.o.
E-mail: tomi na t-media.si      Maistrova 9, 8000 Novo mesto, SLOVENIA