[ LUGOS ] [rahlo OFF-TOPIC] Turbo switch ???

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Pon Feb 16 17:01:54 CET 1998

Andrej Presern wrote:

> Ali mogoce uporabljas cyrix patch? In ali imas mogoce vklopljen VSPM? Ce
> je bil odgovor obakrat pritrdilen, poskusi to izklopiti. Drugace bi pa
> moje mnenje bilo, da imas zanic BIOS, ki ne zna pravilno inicializirati
> Cyrixa. Morda bi lahko vzrok za PR90+ povezal tudi s prej omenjeno
> navidezno pocasnostjo tvojega sistema v primerjavi z mojim (ceprav
> dvomim).

Bogomips je odvisen od tipa procesorja. Torej, glede na tip se stevilka
pomnozi s konstanto. Ce linux ni pravilno zaznal procesorja je lahko ta
stevilka cisto mimo in sistem je "pravilno" hiter.
Mislim, da je bilo ze 1e6 krat omenjeno, da bogomips v NOBENEM pogledu
ni za primerjavo hitrosti. Je pac ena stevilka, ki lepo izgleda ob
bootu. :)

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist