[ LUGOS ] [rahlo OFF-TOPIC] Turbo switch ???

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Feb 16 19:00:30 CET 1998

On Mon, 16 Feb 1998, Borut Mrak wrote:

> 3. Se komu sanja zakaj se TO dogaja?
> podpira en kup CPU-jev, ime proizvajalca neznano. (ne da se mi iskati
> dokumentacije, ni Intel), ostalo pa verjetno ni pomembno.

 A je sploh kaj od tega pomembno? Turbo switch je iz casov XTjev in prvih
ATjev, in ker so PCji tko fajn narjeni, da imajo se skoraj dvajset let po
tem ko je zadeva ven prisla neko kompatibilnost, imamo mi zdaj na
skatlah Turbo Switch.

 I say CUT the bloody wires, in se ne sekiraj s tem... Zdaj imajo po mojem
vsi motherboardi narejeno tako, da sploh nimajo turbo switch konektorja oz
ce ga imajo mora biti turbo switch vklopljen, da zadevo upocasnis, ce temu
ni tako, daj jumper na stikalo in je problem resen.. :))

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist