[ LUGOS ] mp3 gateway

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Feb 12 01:07:48 CET 1998

Zdravo!

> Folk, a ste prepricani, da mp3 rabi streaming server??? Ko sem v WinAmp-u
> odpiral datoteko http://neki.host/nekaj.mp3 (in vem, da ni nobenega
> streaming serverja!), je ta zacel takoj igrati. Je pa res, da mora to
> podpirati player.

No, to se jaz trudim dopovedati ze ves cas. Ce je zadeva ze posneta za
doloceno prepustnost, potem jo pac zahteva. Ce kdo poizkusi posneti mp3 na
28,8k naj prosim poroca o upadu kvalitete.

Sem se pa spomnil, da sem vse primere navajal za video. Razlog: S tem sem
delal in zadeva je se bolj prenosno potratna in nekako sluzi za boljsi
zgled :-))

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist