[ LUGOS ] mp3 gateway

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Feb 12 01:15:32 CET 1998

Zdravo!

> Ad. RealAudio proxy: ce jaz pravilno razumem stvar, rabis imeti do
> proxy-ja dobro povezavo. Ocitno torej proxy od serverja dobi prakticno
> nepopacen stream, ga tam odpakira in ponovno zapakira v bitrate, kakrsnega

Ne morem trditi kako je s tem, toda pri videuse zadeva enkodira enkrat! To
se pravi, da it *.avi posnames *.rm (iz reda 100M v 3M, ce snemas za 56k).
Proxy prenasa seveda samo *.rm, saj je *.avi ze zdavnaj nekje arhiviran
ali pa celo zbrisan.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist