[ LUGOS ] mp3 gateway

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Feb 12 01:02:53 CET 1998

Darko,

> Ce zeli taksno funkcionalnost, kot jo ponuja RealAudio, potem seveda potrebuje
> taksen streaming server, sicer niti RealAudio serverjev nebi poznali, ker so
> ze pred njimi obstajali *.au, *.wav in podobni zvocni zapisi, pa bi si jih
> lahko vsakdo kar downloadal in poslusal.

Ti formati niso posneti za doloceno hitrost, ampak delujejo po principu,
vecja prepustnost, vec muzike.
RealAudio(Video) pa se pri kodiranju doloci za katero hitrost zelis
optimizirati. Temu primerna je kvaliteta (RTV slo je lep primer). Ce zelis
hi-fi mp3, pa ne mores manj kot je file posnet (recimo 128k). Ce hoces
zadevo preko modema posiljati, potem ga pac posnames na manjso hitrost
(nisem se probal) in bo zadeva delala. Samo kvaliteta pa vec ne bo
"vrhunska". Streaming se uporablja zato, da se ne zabase link. Ce imas ti
2M link in das gor kar .avi ti ga bo prvi ki pride gor zabasal, z
RealVideo pa si nekako preracunas koliko uporabnikov in s kaksnim linkom
bodo dostopali, potem pa vide posnames na primerno hitrost. Ce nastavis na
28.8k bo tisti z 2M povezavo videl ekako nekvalitetno kot modemski
uporabnik. Prav tako pa ne bo povezave streznika nic bolj obremenjeval.

> Razlika med tem, da MP3 filetek najprej celega posnames iz serverja in ga
> sele potem predvajas (kakor ti predlagas) in med tem kar ponuja RealAudio-like

Jaz tega nikjer nisem predlagal. Povedal sem samo, da sem na faksu
poslusal direktno iz druge masine preko neta in da je delalo pri mp3
filetu posnetemu na 112k.

> server je v tem, da pri slednjem predvajanje pricne skoraj takoj, ko se
> izbere komad, ki se bi ga poslusalo (v bistvu za RealAudio obstajata
> dva filetka, *.RA kot zagonska datoteka in *.RAM kot sam audio zapis).

No, pri RealVideo je *.RAM datoteka, s katero Netscape-pluginu poves kje
se nahaja RealServer in dir/ime datoteke. Link torej kaze na *.ram, le ta
pa na video datoteko na strezniku.

Primer:
pnm://164.8.8.201:7070/srecanje.rm

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist