[ LUGOS ] Linux in Titanic

Matjaz Vrecar matjaz na vizija.si
Pet Feb 6 09:50:16 CET 1998

>Po mojem si zadnji, ki je to slisal. He, ker je trenutno na listi ravno
>popularno mnogovrsticno zmerjanje behkov, ki se jim zdi, da morajo svoja
>odkritja deliti s celo listo, bom se sam malo pripomogel k temu. Ce vas
>zanima zgornji topic, si lahko mnogo vec o tem preberete (ne boste
>verjeli) na:

Kaj je pa narobe, da se zadnje cajte vsi tolk pritozujete? Kar se mene tice
se mi lista ful dopade, vsak mail rad preberem, ker vidim da res obvladate
stvar za razliko od mene :((  Pomanjkanje casa pac.

Strpnost fantje (in punce :)) Pa res sefe liste, a je kaka punco med nami?

kesl

http://www.inetia.com/kesl --+-- ICQ uin: 1744829
inetia.com, interactive media agency
info na inetia.com, http://www.inetia.com
Vizija d.o.o., Ljubljanska 42, 3000 Celje, Slovenia
Tel.: +386 63 452100, Fax.: +386 63 451390
info na vizija.si, http://www.vizija.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist