[ LUGOS ] [rahlo OFF-TOPIC] Turbo switch ???

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Pon Feb 16 12:38:41 CET 1998

Zivjo.

Imam en manjsi problem. Ko sem odprl mojo skatlo sem ugotovil, da turbo
stikalo ni priklopljeno. Stvar nekoliko prestudiram in odkrijem, da imam
na plosci samo 2 pina, na dratku od stikala pa 3. stvar sem stestiral in
ugotovil, da je srednji GND, ostala 2 pa sta priklopljena izmenicno,
odvisno od polozaja stikala. Dratek sem potem priklopil na plosco in
poskusil masino bootati v obeh polozajih. Ce je stikalo izklopljeno, mi
izpise razna stevila 66,17 - 66,56 BogoMIPS, ce je vklopljeno pa od
67,17 do 68,19.

1. A je to normalno?
2. A ima kdo Cyrix-a 6x86 P166+ (moj je IBM, ampak to je isto)

Ce mashino trdo resetiram (halt + tipka reset) , mi ob zagonu vedno
izpise, da je nasel 6x86-PR166+ CPU, ce ga pa rebootam (ukaz reboot), mi
izpise 6x86-PR90+ CPU.

3. Se komu sanja zakaj se TO dogaja?

P.S.: V skatli je plosca s cipovjem VXpro, award bios,
podpira en kup CPU-jev, ime proizvajalca neznano. (ne da se mi iskati
dokumentacije, ni Intel), ostalo pa verjetno ni pomembno.

--
Borut Mrak

Dodatne informacije o seznamu Starilist