[ LUGOS ] kernel symbols

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Feb 15 23:22:18 CET 1998

Howdy!

On Sun, 15 Feb 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> kaj naj to pomeni>
>
> Updating module dependencies for Linux 2.0.33:
> get_kernel_sys failed: Cannot find Kernel symbols!
>

> v verziji 2.0.0 ni bilo teh problem, zdaj pa so ko em dal kernel na
> 2.0.33... direktorij /lib/modulel/2.0.33/ obstaja in noter so ze posneti
> module fajli... poleg tega ne vem zakaj mi ne naredi /proc/modules
> datoteke???

Hmmm ... jaz poganjam 2.0.33 na precej masinah, vse so modularizirane in
vse delujejo kot je treba.

Ali si preprican, da imas v kernelu podporo za module? Enak (? podoben ?)
izpis mi je izpljunil kernel, ki sem ga prevedel nemodulariziranega, v rc
skriptah pa sem imel 'depmod -a' ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist