[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Bostjan Bubnic bostjan na kibla.org
Sob Feb 28 16:24:15 CET 1998

Hi!

Tudi jaz bi nekaj dodal....

On Fri, 27 Feb 1998, Darko Bulat wrote:

> O studentih,
>
> Studenti so sicer zelo zagnani, zal pa ta zagnanost vcasih ne traja dlje kot
> nekaj mesecev, ali kaksno leto. Pri firmah, ki svoje poslovanje zastavljajo
> resno, se bo student tesko prebil med "prvo ligo" v katero sodijo ljudi z
> vecletnimi izkusnjami na podrocju sistemskega vzdrzevanja.
> Vsekakor, obstajajo tudi svetle izjeme, toda taksne izjeme tudi delajo po
Odvisno pac od tega, kaj to sistemska administracija je. Zdi se mi namrec
da se tukaj dela neka johoho znanost iz tega. Ce je nekdo student, traja
njegov studij vsaj stiri leta in ce v tem casu skrbi za kaksno masino,
potem ima na koncu koncev tudi vsaj stiri leta izkusenj; to pa pomeni, da
te stvari dala vsaj od leta 1994.... Kdaj so ze srednje sole dobile
linke??? :)))

> firmah in so zato zasedeni.
> Vsak direktor zase odloca kaksno tveganje je pripravljen prevzeti s tem,
> da mu kaksno pomembno opravilo naredi/dela student.
Po drugi strani pa se tudi sam odloci, koliksen riziko pomeni zaposliti
cloveka, ki je (ce, kako in kje) diplomiral in ne bo sposoben dojemati
novih tehnologij, ker teorije starih ne steka. Ce se pa spomnim na
studijske nacrte FERI-ja izpred desetih let, ravno nisem preprican, ce so
zajemali priblizno karkoli okrog te debate. Je pa seveda razlika, ce
naprimer studiras zgodovino ali kompjuting.

Sicer nekih delovnih izkusenj se nimam, lahko pa to komentiram s situacijo
na faxu. Tam ni nobene vojske. Sistemska operaterja na UNI-MB sta uradno
dva (kvazi-jev ne upostevam). Obstaja pa neskoncno stevilo laboratorijev,
kjer imajo omrezja, za katera pa skrbijo ljudje, ki jim administracija se
zdalec ni kruh. Poleg svojega se administrirajo. Se mi zdi, da je pac samo
pri linuxu tako, da je pac strogo samo za networking (v glavnem). Unix
OS-ji primarno sluzijo temu, da se na njih nekaj DELA, hkrati pa skrbijo
se za cel networking in to vsaj tako dobro kot linux.

Zal moje predstave tudi niso taksne.

BTW: Kaj je sploh administracija? Instalacija, patchanje, pa vtikanje
izpadlih kablov? Hardware pravgotovo ni, ker tole pri firmah, ki
sestavljajo masine delajo.... He he! Sploh pa tole zadnje odpade, ce
zapustimo PC platformo. Ne vem ce je tako casovno zahtevno brati bugtraq
pa vtikati kable. Kartice pa znajo vtikat ze skoraj tajnice :))

Taksen argument je pa res malo cuden. Vsak dober direktor tudi nevem kako
velike firme bo vsekakor ze pri zaposlitvi iskal nekoga z ekspertnim
znanjem (pa tudi ce je to kulinarika), raje vzel nekoga, ki bo hkrati
lahko se administrator. Taksni ljudje pa ocitno so, ker prihajajo s faxa.

Vprasanje pa je koliko te solate pa neko podjetje sploh rabi...

O izkusnjah sem ze zgoraj, glede refernc pa me zanima, zakaj npr. banke in
ostale ustanove (tudi UNI) kjer je varovanje podatkov tako pomembno tega
ne prepuscajo strokovnjakom (nestudentom). Kaksen sploh je idealen
sistemec? Fijakerski konj, ki ga zanima samo sistem, pozna pa naj cim manj
aplikacij, zaradi katerih masina dejansko stoji?

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist