[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Sob Feb 28 18:56:23 CET 1998

Bostjan Bubnic wrote:

> Hi!
>
> Tudi jaz bi nekaj dodal....

> Odvisno pac od tega, kaj to sistemska administracija je. Zdi se mi namrec
> da se tukaj dela neka johoho znanost iz tega. Ce je nekdo student, traja
> njegov studij vsaj stiri leta in ce v tem casu skrbi za kaksno masino,
> potem ima na koncu koncev tudi vsaj stiri leta izkusenj; to pa pomeni, da
> te stvari dala vsaj od leta 1994.... Kdaj so ze srednje sole dobile
> linke??? :)))

Realnost je vcasih drugacna. Mimogrede, poznam fante, ki rihtajo Linux
skatle ze od osnovne sole, ampak verjemi, to so le svetle izjeme. Ce komu
uspe dobiti takega zagnanca je to za firmo le pozitivno. So pa objektivne
omejitve studentskega dela. Npr, redkokateri student lahko dela polni
delovni cas, oziroma vedno takrat, kadar ga firma potrebuje. Poleg tega,
vcasih je tesko studenta vkljuciti v timsko delo. Zato studentje delajo
navadno sami, relativno zaokrozene projekte, ki pa ne morajo biti casovno
zelo natancno narejeni v roku. V nasprotju s tem, podjetja potrebujejo
tudi tiste, ki znajo delat timsko, v rokih, pa se take reci za katere tesko
recemo, da so glih intelektualni izziv, ampak jih je treba narediti
(torej, motivacija..).

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist