[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Pet Feb 27 20:32:08 CET 1998

O studentih,

Studenti so sicer zelo zagnani, zal pa ta zagnanost vcasih ne traja dlje kot
nekaj mesecev, ali kaksno leto. Pri firmah, ki svoje poslovanje zastavljajo
resno, se bo student tesko prebil med "prvo ligo" v katero sodijo ljudi z
vecletnimi izkusnjami na podrocju sistemskega vzdrzevanja.
Vsekakor, obstajajo tudi svetle izjeme, toda taksne izjeme tudi delajo po
firmah in so zato zasedeni.
Vsak direktor zase odloca kaksno tveganje je pripravljen prevzeti s tem,
da mu kaksno pomembno opravilo naredi/dela student.

LP
Darko

--

Andrej Presern wrote:

> Zanimivo pri tem je to, da so moje izkusnje precej drugacne, saj ogromno
> podjetij dejansko NE zanima, da bi nekdo pogodbeno skrbel za njihovo
> mrezo (= ne marajo placevati nekomu zunaj, da bo skrbel za primerno
> delovanje mreze), saj nekako zaupajo v svoje (vecinoma neobstojece ali
> popolnoma neustrezno) znanje, ali pa mislijo, da bo mreza pac delovala
> sama od sebe, ko pa se pojavi tezava (ker kateri od uporabnikov brska
> tam, kjer nima kaj brskati, recimo po kaksnih omreznih nastavitvah, ali
> ker kateri od uporabnikov instalira kaksno novo igrico, ki podpira tudi
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist