[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?
Darko Bulat
Darko.Bulat na k2.net
Pet Feb 27 20:32:08 CET 1998
O studentih,
Studenti so sicer zelo zagnani, zal pa ta zagnanost vcasih ne traja dlje kot
nekaj mesecev, ali kaksno leto. Pri firmah, ki svoje poslovanje zastavljajo
resno, se bo student tesko prebil med "prvo ligo" v katero sodijo ljudi z
vecletnimi izkusnjami na podrocju sistemskega vzdrzevanja.
Vsekakor, obstajajo tudi svetle izjeme, toda taksne izjeme tudi delajo po
firmah in so zato zasedeni.
Vsak direktor zase odloca kaksno tveganje je pripravljen prevzeti s tem,
da mu kaksno pomembno opravilo naredi/dela student.
LP
Darko
--
Andrej Presern wrote:
>
> Andrej Kositer wrote:
> > > Kaj pa vem. Studentje so tako, da ti instalira, naslednji teden pa je mogoce v
> > > Franciji,
> > > ali pa ima izpit. Ne mores sistem, ki bi naj delal 24 ur zaupati v instalacijo
> > > studentu.
> > > Vsaj takemu ne, ki ga ne poznas dobro.
> >
> > Tukaj je kavelj. Uporabnik z visokimi zahtevami pac zeli, da za streznikom
> > stoji podjetje, ki zagotavlja ustrezno vzdrzevanje v celotnem zivljenskem
> > ciklu izdelka.
>
> Zanimivo pri tem je to, da so moje izkusnje precej drugacne, saj ogromno
> podjetij dejansko NE zanima, da bi nekdo pogodbeno skrbel za njihovo
> mrezo (= ne marajo placevati nekomu zunaj, da bo skrbel za primerno
> delovanje mreze), saj nekako zaupajo v svoje (vecinoma neobstojece ali
> popolnoma neustrezno) znanje, ali pa mislijo, da bo mreza pac delovala
> sama od sebe, ko pa se pojavi tezava (ker kateri od uporabnikov brska
> tam, kjer nima kaj brskati, recimo po kaksnih omreznih nastavitvah, ali
> ker kateri od uporabnikov instalira kaksno novo igrico, ki podpira tudi
> mrezo, vendar je treba 'samo to se nastaviti' ipd), se jim zdi predrago,
> da bi placali servisiranje, ali pa celo recejo, da je to vse skupaj en
> drek in postavijo NT server, ki potem sicer deluje se slabse, vendar so
> za vzdrzevanje sistema, za katerega so placali 5x vec, pripravljeni tudi
> tolikokrat vec placati. Dokler nisi dovolj velika in 'priznana' firma,
> ti pac ljudje enostavno ne verjamejo in ne zaupajo (glej spodaj o
> referencah). Dobro namrec vedo, da bo mrezo, katere postavitev bodo
> narocili pri kaksni veliki firmi in ki bo tekla na NTjih, prisla
> postavit mala vojska ljudi in za katero bo tudi mala vojska ljudi
> skrbela in jim ni jasno, kako lahko za eno mrezo, v kateri je nekaj
> serverjev in morje client masin skrbi en sam clovek, pa se ta se pojavi
> tam le vsake toliko casa, da preveri, ali je vse v redu in ga potem spet
> ni videti 2 tedna (ceprav je na voljo preko telefona). To se enostavno
> ne sklada z njihovimi PREDSTAVAMI, kako naj bi postavljanje in
> vzdrzevanje mreze sploh izgledalo.
>
> > Pri "kaksnem prirocnem studentu", ki za nekaj tolarjev kdaj pa kdaj malo
> > poheka je ravno ta problem. Ne gre samo za to da lahko tudi sistemca pri
> > Lancomu povozi avto, ampak roko na srce, studenta streznik, ki pac ne dela
> > ne bo pretirano bolel, firmo pa bo, in to zelo.
> >
> > Pri nas mo prodali precej Caldera serverjev/SQL/routerjev/GW/FireWallov
> > itd, ki zahtevajo prav taksno delovanje - 24/7, z ustreznimi odzivnimi
> > casi, garancijami, ipd.
> >
> > Cene za vzdrzevanje in support se ne razlikujejo mnogo od NT postavitev in
> > stranke, ki ti zaupajo to sprejmejo kot popolnoma normalno, saj se
> > zavedajo da za 40, 60, 80K dobijo ustrezno storitev.
>
> O kaksnih pogojih govoris tukaj, ko omenjas te vsote? Je to mesecno
> placilo? Kaj je vkljuceno v to ceno?
>
> > Stejejejo izkusnje, reference, garancije in ODNOS do stranke.
>
> V glavnem stejejo reference, vsaj moje izkusnje so taksne, odnos in
> pristop stranke do mene je pa tudi odvisen od njih:) Brez referenc je
> tezko karkoli kjerkoli postaviti, ker ti ljudje enostavno ne verjamejo
> in ne zaupajo.
>
> Andrej
>
> --
> Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
> PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc
Dodatne informacije o seznamu Starilist