[ LUGOS ] KDE

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Feb 11 10:11:35 CET 1998

On Wed, 11 Feb 1998, Blaz Podrzaj wrote:

> Nc ni funny. A ni do Dunaja ATM link?!?!? Kar se pa tice relativnostni
> teoriji pa nebi zdaj o njej...

Ampak je funny, ves... Ker tako po moji oceni velika vecina .si internet
uporabnikov misli da je ARNES internet pri nas in da so to edini linki, ki
so... Well, they are wrong... *Cackle*

> Vsaj kar jaz spremljam KDE mailing liste, v Sloveniji se ni mirrorja, bi
> ga pa jaz postavil, ce ga ne bo noben drug.
>
> Kar se pa tice prevajanja KDE-ja v Slovenscino sem pa zelo zaskrbljen,
> saj so nas prehiteli ze Hrvatje. Torej, kdor zadevo prevaja (mislim, da
> se je pred nekaj casa o tem tukaj govorilo), naj se malo poveze, da se
> bo kaj premaknilo...

In general, me sam KDE ne zanima... :) Niti kdo nas je prehitel in niti
kdo nas ni... :P

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist