[ LUGOS ] KDE

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sre Feb 11 08:14:11 CET 1998

Yo!

> From: David Klasinc <bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si>
> To: lugos-list na lugos.si
> Subject: Re: [ LUGOS ] KDE
> Date: 11. februar 1998 07:17

> Hm, tale najblizji, je lahko zlo relativno... :) Mogoce je najblizji
> mirror po cesti... Ampak a je res najblizji? So res linki tko postavljeni,
> da je Dunaj najblizji? *giggle* To je tko ful funny....

Nc ni funny. A ni do Dunaja ATM link?!?!? Kar se pa tice relativnostni
teoriji pa nebi zdaj o njej...

Jaz sem testiral speed ene parih mirrorjeu in iz tega ti povem, da se je
najbolj obnesel ta na Dunaju (najhitrejsi je bil)...

> Se da mogoce kje dobit kak spises /si providerjev z njihovimi linki?

Vsaj kar jaz spremljam KDE mailing liste, v Sloveniji se ni mirrorja, bi
ga pa jaz postavil, ce ga ne bo noben drug.

Kar se pa tice prevajanja KDE-ja v Slovenscino sem pa zelo zaskrbljen,
saj so nas prehiteli ze Hrvatje. Torej, kdor zadevo prevaja (mislim, da
se je pred nekaj casa o tem tukaj govorilo), naj se malo poveze, da se
bo kaj premaknilo...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist