[ LUGOS ] KDE

Blaz Podrzaj blayo na gimp.ml.org
Sre Feb 11 11:57:42 CET 1998

Yo!

On Wed, 11 Feb 1998, David Klasinc wrote:

> Ampak je funny, ves... Ker tako po moji oceni velika vecina .si internet
> uporabnikov misli da je ARNES internet pri nas in da so to edini linki, ki
> so... Well, they are wrong... *Cackle*

Well, no zdaj mi pa nastej katiri od providerjeu ma svoj link v tujino,
potem ti bom pa jaz povedal najhitrejse mirrorje za vsakega providerja
posebaj, ce si ze tako pedanten (ker seveda ti imas link prek Tone Hocevar
& Sinovi Inc. in ne prek ARNES-a)...

> In general, me sam KDE ne zanima... :) Niti kdo nas je prehitel in niti
> kdo nas ni... :P

To pa ni bilo konkretno tebi namenjeno, ampak in general vsem :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist