[ LUGOS ] callback

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pon Feb 9 13:53:41 CET 1998

On Mon, 9 Feb 1998, Matjaz Terpin wrote:

> Glede na se kar velik odziv na moje vprasanje je tu se resitev.
> Resitev je starejsa od Windtenda95 in se klice Trumpet Winsock 8-)
Ce pa na W95 gre potem bi skoraj na Linux-Linux tudi moralo, mar ne?
Nekaj sva poskusala s kolegom, toda ni dovolj. Zatorej se enkrat
vprasanje: kako urediti Callback za Linux-Linux sistem (oba RH4.0)
(poklices na server, ta prekine povezavo poklice nazaj in vzpostavi PPP)?
Ima kdo kako navodilo, kaj narediti na eni strani in kaj na drugi?

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |