[ LUGOS ] callback

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Feb 9 14:10:09 CET 1998

On Mon, 9 Feb 1998, Renato Lukac wrote:

> Nekaj sva poskusala s kolegom, toda ni dovolj. Zatorej se enkrat
> vprasanje: kako urediti Callback za Linux-Linux sistem (oba RH4.0)
> (poklices na server, ta prekine povezavo poklice nazaj in vzpostavi PPP)?
> Ima kdo kako navodilo, kaj narediti na eni strani in kaj na drugi?

 Kaka je pa potreba po avtomatizaciji? :) Jaz sem imel cisto 'kmecko'
varianto in sicer, zalaufas minicom, poklices server, pozenes ppp scripto
in se odlogiras... Cez nekaj sekund, te server poklice nazaj... It is like
eating pancakes... ;>

 Drugace pa malo bolj avtomatska varianta, bi bila da imas XXgetty na
drugi strani in takrat ko se masini povezeta se pac namesto logina pozene
tista ppp skripta in modem sesuje linijo... :) V skripti pa lahko se
naredis preverjanje, kateri user jo je pognal in server glede na to
poklice ustrezno telefonsko stevilko...

 Hm, ce ti gre potem se minicom na zivce, si naredis eno tako nobel chat
skripto, ki ti se to sama nardi...

 Ni mi jasno, zakaj bi sam Linux-Linux bil tak probelem... *Scratch*

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist