[ LUGOS ] callback

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Pon Feb 9 12:31:51 CET 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Zdravo!
>
> Glede na se kar velik odziv na moje vprasanje je tu se resitev.
> Resitev je starejsa od Windtenda95 in se klice Trumpet Winsock 8-)
>
> Verjeli ali ne, deluje. Ne popolnoma, ker M$ programje noce delati,
> ampak mene je zanimala le ena cisto konkretna poslovna aplikacija,
> tako da to ni problem. Mislim pa da tudi Netscape dela.

Vseeno bi me zanimalo, zakaj 95tka pocaka na NTje, na Linuxa pa ne.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si

Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org

Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676