[ LUGOS ] FAX streznik / samba

Alex Mihicinac Alex.Mihicinac na uni-lj.si
Tor Dec 8 22:56:22 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998, Tic Pavlin wrote:

> Do not understand.
> Zakaj pa rabis ravno ISDN za posiljanje faxov. Priklopi se na internet z
> enim ISDN kanalom, faxe pa razposiljaj z navadnim FAXmodemom...

Situacija je taka, da kupujem ISDN adapter in ne vidim razloga zakaj bi
kupil poleg se standardni faxmodem (in zasedel se en slot/com), ce lahko
ubijem dve muhi na en mah z ISDNom ki ima built-in fax. Predvsem me
interesira moznost sprejemanja faxov z izklopljenim racunalnikom (po
moznosti tudi voice sporocil), kar sem za zdaj opazil samo na Zyxlovem
Elite 2864, ki pa je precej drag (cca 86k sit).

Kako resitev priporocas ti? Cilji ki bijih rad dosegel so:
- sprejemanje faxov z ugasnjenim racunalnikom (tudi voice sporocil - ce je
  mogoce)
- hkratno sprejemanje/posiljanje faxov po enem kanalu, ter prikljucitev na
  inet na drugem kanalu
- vse to naj opravi ena naprava (npr. ISDN adapter)
- nenazadnje, zadeva naj bo cenovno sprejemljiva (in naj deluje pod
  Linuxom)

Za kakrsnekoli koristne nasvete se vnaprej zahvaljujem.

lp,

alx

Dodatne informacije o seznamu Starilist