[ LUGOS ] FAX streznik / samba

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Tor Dec 8 23:09:46 CET 1998

> Situacija je taka, da kupujem ISDN adapter in ne vidim razloga zakaj bi
> kupil poleg se standardni faxmodem (in zasedel se en slot/com), ce lahko

Kaj taksnega ne bos nasel. Ce bi hotel dostopat do dveh stvari naenkrat
(internet in fax) in to z zunanjo napravo, potrebujes napravo z dvema
serijskima portoma. Edina taka naprava je Zyxel Omni, ki pa ne podpira
analognih klicev (torej faxa).

> ubijem dve muhi na en mah z ISDNom ki ima built-in fax. Predvsem me
> interesira moznost sprejemanja faxov z izklopljenim racunalnikom (po
> moznosti tudi voice sporocil), kar sem za zdaj opazil samo na Zyxlovem
> Elite 2864, ki pa je precej drag (cca 86k sit).

...sploh pa Zyxel ni resitev tvojega problema, ker lahko istocasno delas
samo ali eno ali drugo: ali si na internetu, ali pa posiljas faxe. Sploh
pa Zyxlov (glede na moje slabe izkusnje z njimi) ne bi priporocal niti
najhujsim sovraznikom. So nekaksna vrsta ruske rulete: ce pravilno obrnes
sreco, bos prezivel. Ce pa imas nesreco, pa dobis metek v glavo...

> Kako resitev priporocas ti? Cilji ki bijih rad dosegel so:
> - sprejemanje faxov z ugasnjenim racunalnikom (tudi voice sporocil - ce je
>   mogoce)

Sploh se nisem videl naprave, ki bi to zmogla (sprejemanje faksov z
ugasnjenim racunalnikom).

> - hkratno sprejemanje/posiljanje faxov po enem kanalu, ter prikljucitev na
>   inet na drugem kanalu

Potrebujes dve napravi.

> - vse to naj opravi ena naprava (npr. ISDN adapter)

... pa ne bo slo.

> - nenazadnje, zadeva naj bo cenovno sprejemljiva (in naj deluje pod
>   Linuxom)
>
> Za kakrsnekoli koristne nasvete se vnaprej zahvaljujem.

Jaz bi vzel externi AsusCom TA128 adapter (tistega ki ima analogni port)
in na njega prikljucil se analogni modem (za faxiranje). Zasedena bos
sicer imel dva COM porta, ampak dosegel bos to, kar si hotel, za relativno
nizko ceno (Asus stane kaksnih 25000 SIT ali celo manj, analogni modem
pa cisto mozno da ze imas).

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist