[ LUGOS ] Se eno FAX vprasanje:)

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Dec 9 01:41:49 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998, Tic Pavlin wrote:

> Hallo!
> Zanima me ce ima kdo izkusnje s sprejemanjem FAXov pod linuxom, torej
> rabim en program ki bi znal FAX pretvoriti v kaksnega od znanih
> formatov, kot so jpg,...
Jaz zato ponucam kar mgetty.
	Mgetty mi stoji na telefonski liniji in se po potrebi oglasi kot
telefonska tajnica, ce je na drugi strani zivo bitje seveda. Ce tisto zivo
bitje natipka se kaksen DTMF signal mi tudi tega poslje po mailu,
sporocilo pa kot mp3 shrani na serverju na http dostopni lokaciji.
Ce je tisto zivo bitje na drugi strani moja sestra in vtipka posebno
stevilko ki jo ve samo ona, potem ji mgetty sporoci ali bo, ko naslednjic
pridem domov dobila po riti ali jo bom peljal v McDonald's na fishMac.
	Ce je na drugi strani racunalnik in bi rad terminalski dostop do
masine mu mgetty ponudi login:
	Ce je klicalec zahteven in hoce PPP dostop mu mgetty prkuri pppd
in zahteva PAP authentication.
	Ce pa je na drugi strani FAX masina pa mgetty pridno sprejme fax,
mi poslje report po mailu in ga v GIF obliki nastavi na http dostopno
lokacijo.
	Zadeva zna preko DistinctiveID ugotovit tudi ali je bil klic
znotraj hise ali je prisel od zunaj.

Vazno je da imas kaksen lepo podprt modem :) ZyXel naprimer. Jaz imam nek
ZyXel 14.400 Voice/Fax modem in ODLICNO deluje.

U glavnem z vsem skupaj sem hotu rect da je mgetty lustna igraca in se je
splaca imet. Vsebuje pa tudi vse utilitye za pretvorbo zvocnih formatov in
greficnih formatov.

Priporocam da pogledas ftp://ftp.fpp.edu/LinuxSI/ref.html in najdes
primary location, poberes source in sam scompilas.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist