[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Dec 24 11:35:10 CET 1998

On Thu, 24 Dec 1998, [iso-8859-2] Miha Tomšič wrote:

> Hmm... A gre to tako enostavno? So lahko masine cisto poljubne? Kolikor sem
> do zdaj videl obstaja popatchano jedro 2.0.33, ki omogoca paralelno laufanje
> Linuxa. Ni mi pa se jasno kaksna programska oprema lahko tece gor. Verjento
> mora biti pisana za SMP, da izkorisca vse prednosti sistema...

Kernel nima nic s paralelizacijo...

Popatchani so le driverji za Tulip multiport kartice, tako da omogocajo
'channel bundling' (kot ISDN), s cimer so dosegli hitrost 400 Mbps...

Programje pa mora biti napisano za dolocen 'model' paralelizacije (pvm -
parallel virtual machine je en primer). Sama SMP podpora pri tem ne bo kaj
dosti pomagala.

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist