[ LUGOS ] Baza podatkov

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Čet Dec 24 11:13:59 CET 1998

> Hojla!

>Ni nicesar podobnega Paradoxu ali dBaseju, kjer lahko vnasas, izbiras in
>tiskas?
>To me jezi, ker Linux pocepne pri vsakdanjem delu za tajnice...
>Za vsak drekec moras pisati program.
>Ce ze moram, bi ga najraje napisal v Perlu. Obstaja kaksen modul za
povezavo
>med Perlom in MySQL?
>
> Bye, Mikka...

Khm, jest sm pa zmeraj mislu da je sql sestavljen iz raznih baz in potem nad
le-temi izvajaš query-je in podobno...

Če hočeš pa samo tabele maš pa polno raznoraznih .db style  programov
naokoli, pa tudi za accounting imaš programe; mislim da sta se dva projekta
celo združila da bi naredila a better accounting program for X.

LP, Peter

Dodatne informacije o seznamu Starilist