[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Marko Samastur markos na elite.org
Čet Dec 24 11:26:57 CET 1998

Zdravo,

Miha Tomšič wrote:

> Hmm... A gre to tako enostavno? So lahko masine cisto poljubne? Kolikor sem

Ja in ne. Naceloma so lahko poljubne, toda ni dobro ce so med njimi
prevelike razlike.

> do zdaj videl obstaja popatchano jedro 2.0.33, ki omogoca paralelno laufanje
> Linuxa. Ni mi pa se jasno kaksna programska oprema lahko tece gor. Verjento
> mora biti pisana za SMP, da izkorisca vse prednosti sistema...

SMP = symetric multiprocessing
Beowulf = cluster racunalnikov
Dve popolnoma razlicni stvari in programska oprema se zato precej
razlikuje (recimo, na SMP lahko procesorji delijo skupen shared memory,
na clustrih zagotovo ne). Programje bi moral napisati na novo (ali pa
stakniti taksnega, ki je temu ze prilagojeno, recimo povray).
Pobozna zelja...SMP cluster :)

Lp,

	Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist