[ LUGOS ] Instalacija

Gregors Miha mgregors na mds-uni.si
Čet Dec 24 10:56:20 CET 1998

Ej folk zdele si bom v sluzbi instaliral RH 5.2. Na secundarnem disku imam
particijo 2GB in 100mb za swap file. A je to OK. Aja pa se kam naj izberem da se
mi instalira LILO Boot. Na primarnem disku imam WIN95. A je slucajno moznost da
le te unicim (WIN95). Hvala

plp miha

Dodatne informacije o seznamu Starilist