[ LUGOS ] OS users still haven't found what they're lookingfor

andrej.kositer na slon.net andrej.kositer na slon.net
Pet Dec 18 15:22:29 CET 1998

On Fri, 18 Dec 1998, Rok Krulec wrote:

> Glede na to kar se bere kle, zna bit da bo tale Transmeta naredila
> nekej hudega = naredila bo idealno platformo in idealen OS.
>
> In vsi bomo uporabljali samo to, sploh LinuX-asi, ker zadaj stoji Torvalds,
> oz. je mozno da je Torvalds z njimi podpisal pogodbo, in da bo tisto kar
> bodo naredili LinuX podpiral al pa imel exclusive rights ostali pa ne :)
> Hehe iz tega sledi, da nas bo Torvalds zajebov :)
>
> A je ze kdo pomislu ce je Linus Torvalds posten clovk ? Do zdaj je
> bil frajer, kaj pa ce v prihodnosti ne bo vec :)

> [...]

Ocitno poslovni OS (server) uporabniki ugotavljajo da MS ni med in mleko
in da so se zaceli (in so se pripravljeni) ozirati po alternativah. Z
delayem pa sem mislis cas, ko bodo do podobnih ugotovitev zaceli prihajati
tudi slovenski IT managerji.

andrej

Agenda - SloN network
Lavriceva 3, SI 2000 Maribor                tel# +386 62 229 77 40
http://www.slon.net                         fax# +386 62 22 63 64