[ LUGOS ] Corel Wordperfect 8 + MODUL ZA SLOVENSKI JEZIK MORDA?

Matjaz Perme matjaz.perme na perftech.si
Pet Dec 18 16:07:39 CET 1998

>Ja, vendar sele po 90 dneh uporabe? Vsaj tako pise ne linux.corel.com

Meni se je ob zagonu prikazoval prompt za vpis licence. Seveda sem, dal
cancel. Zato sem vpisal tisto kodo in imam mir.

Kakor vem je to LIKO PRIS.

Dodatne informacije o seznamu Starilist