[ LUGOS ] Linux

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Sob Dec 19 00:17:50 CET 1998

--------------793B1A856379EB3D3D7EEA6E

Gregors Miha wrote:

> Lep pozdrav
>
> Imam instaliran Red Hat 5.2. In ko pozenem kateri koli program, npr.
> Netscape ga loada vec kot 15s. Imam masino Pentium PRO 150, 64MB Rama in
> scsi disk. Kaj bi to lahko bilo narobe.
>
> plp miha

 Jaz mam masino Pentium 200MMX 64Mb ram pa mi Netscape tudi loada vec kot
15 sek.

--
Andrej.

-- In LinuX We TruSt...

--------------793B1A856379EB3D3D7EEA6E

<HTML>
Gregors Miha wrote:
<BLOCKQUOTE TYPE=CITE>Lep pozdrav

<P>Imam instaliran Red Hat 5.2. In ko pozenem kateri koli program, npr.
<BR>Netscape ga loada vec kot 15s. Imam masino Pentium PRO 150, 64MB Rama
in
<BR>scsi disk. Kaj bi to lahko bilo narobe.

<P>plp miha</BLOCKQUOTE>
&nbsp;Jaz mam masino Pentium 200MMX 64Mb ram pa mi Netscape tudi loada
vec kot 15 sek.
<PRE>--&nbsp;
Andrej.

-- In LinuX We TruSt...</PRE>