[ LUGOS ] Posta, dial-on-demand

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Dec 29 15:16:01 CET 1998

On Tue, 29 Dec 1998, Igor Cimperman wrote:

> Ja, tole bo kar v redu. Samo zanima me, ali moram imeti vklopljeno kaksno
> maskerado, ip forwarding (glede na to, da imam lokalne IPje), ali kaj
> podobnega. V notranji mrezi so lokalni IPji.

Ja, najlepse gre z ip masquerading. Tako vsaka masina na lokalni mrezi
vidi linux kot gateway in si misli da je res na netu (vec info. o masq
dobis v ustreznem howto ali pa mi pises privat). Druga moznost je
transparenten proxy (v 2.1 (in 2.2) kernelih). Tretja moznost je kak
drug proxy (nimam izkusenj).

> [...]
> gre takole:
> ODDAJA
> 1. Vsak user poslje posto v svoj lokalni mailbox.
> 2. Qmail potem zdruzi te maile v en MBox
> 3. Fetchmail iz tega Mboxa prenese maile na internet Mboxe
>
> SPREJEM
> 1. Fetchmail pobere posto iz internet Mboxov in prenese v lokalni Mbox
> 2. Qmail iz tega Mboxa razporedi posto v MBox vsakega userja
>
> Dokumentacijo sem nekaj ze prebiral, zanima me predvsem princip, tehnicno
> bom ze izpeljal. Te stvari sem bolj delal na NTjih kot na linuxu.

Hmm. Mislim da je takole:

ODDAJA
1. Vsak user ima kot smtp server linux box. Maili se nabirajo, qmail
jih vsakih nekaj minut (kakor pac nastavis) poskusi poslat, ce po
enem casu (tudi nastavis) ne more poslat, poslje nazaj error message.
Seveda qmail, ce je dialup povezava pokonci, poslje mail direktno
(brez relay-hostov), ce tako skonfiguriras (mislim da je default).
Forwardanja cez smart-relay hoste ne priporocam.

SPREJEM
Fetchmail pobere posto z interneta (iz mboxov na kaksnih masinah
ki so ves cas na netu) in jo poda qmailu, ki se potem z njo
ubada (kako to dela ne vem, nisem se poizkusil), predvidevam,
da jo razposlje v lokalne mboxe, iz katerih s pop3 ali imap clienti
uporabniki na lokalni mrezi posto pobirajo.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist