[ LUGOS ] Posta, dial-on-demand

Igor Cimperman igor.cimperman na amis.net
Tor Dec 29 13:42:23 CET 1998

> Ja, pppd-2.3.3, dial on demand mi teče cca. 75 dni. Do zdaj vse OK.

Ja, tole bo kar v redu. Samo zanima me, ali moram imeti vklopljeno kaksno
maskerado, ip forwarding (glede na to, da imam lokalne IPje), ali kaj
podobnega. V notranji mrezi so lokalni IPji.

> Ja, priporočam qmail. Najbolje bo, če dobiš za to mrežo svojo domeno,
> potem pa dobiš nek mail server, ki ti bo pošto za celo domeno
> dajal v en mailbox. Potem je dovolj samo en klic fetchmaila, pa ti
> prenese pošto za vse userje. Poleg tega bo lokalna pošta tudi
> delovala lokalno.
>
> Navodila za uporabo qmaila v te namene najdeš na www.qmail.org,
> fetchmail pa ima tudi dokaj dobro dokumentacijo.
>
> LP!
>
>    Matjaž

Tocno tole bom rabil. Svojo domeno bomo imeli. A velja vse tole enako za
sprejem in oddajo? Pa, kako je misljeno tole v en mailbox. Ce prav mislim
gre takole:
ODDAJA
1. Vsak user poslje posto v svoj lokalni mailbox.
2. Qmail potem zdruzi te maile v en MBox
3. Fetchmail iz tega Mboxa prenese maile na internet Mboxe

SPREJEM
1. Fetchmail pobere posto iz internet Mboxov in prenese v lokalni Mbox
2. Qmail iz tega Mboxa razporedi posto v MBox vsakega userja

Dokumentacijo sem nekaj ze prebiral, zanima me predvsem princip, tehnicno
bom ze izpeljal. Te stvari sem bolj delal na NTjih kot na linuxu.

by, IgorC

Dodatne informacije o seznamu Starilist