[ LUGOS ] Posta, dial-on-demand

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Dec 29 15:33:09 CET 1998

On Tue, 29 Dec 1998, Jure Koren wrote:

> Ja, najlepse gre z ip masquerading. Tako vsaka masina na lokalni mrezi
> vidi linux kot gateway in si misli da je res na netu (vec info. o masq
> dobis v ustreznem howto ali pa mi pises privat). Druga moznost je
> transparenten proxy (v 2.1 (in 2.2) kernelih). Tretja moznost je kak
> drug proxy (nimam izkusenj).

Maskerada obvezno, potem pa priporocam se squid (squid.nlanr.net). Za
majhno mrezo ne rabis transparentnega proxy-ja, ker lahko vsakemu userju
posebej nastavis zadevo. Za vecje mreze pa pride prav.
Transparent proxy tece tudi na jedrih 2.0.x.

> ODDAJA
> 1. Vsak user ima kot smtp server linux box. Maili se nabirajo, qmail
> jih vsakih nekaj minut (kakor pac nastavis) poskusi poslat, ce po
> enem casu (tudi nastavis) ne more poslat, poslje nazaj error message.
> Seveda qmail, ce je dialup povezava pokonci, poslje mail direktno
> (brez relay-hostov), ce tako skonfiguriras (mislim da je default).
> Forwardanja cez smart-relay hoste ne priporocam.

qmail ne ve, ali je povezava pokonci - ce poskusi, potem jo s tem
avtomatsko vzpostavi.

Moja varianta:

ODDAJA:
1. user -> qmail server
2. qmail server -> local mailbox || "outbox"
3. serialmail poslje celoten outbox nekemu drugemu SMTP strezniku.
   serialmail ni daemon in ga moras klicati sam (cron).

Na ta nacin imas natancen nadzor, kdaj in zakaj se ti povezava
vzpostavlja.

SPREJEM:
1. fetchmail pobere posto za celo domeno iz enega mailboxa in jo
   posreduje qmail-u.
2. qmail jo razdeli

Tudi fetchmail lahko klices "pametno" in ne uporabljas "daemon"
opcije.

Zgornji sistem je mogoce vzpostaviti samo z uporabo prilozene
dokumentacije (fetchmail, qmail). Skripto, ki "pametno" klice
serialmail, lahko posljem - po novem letu.

Ampak pravi zanesenjak bi si napisal svojo ;)

LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si