[ LUGOS ] Posta, dial-on-demand

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Dec 29 11:29:35 CET 1998

On Tue, 29 Dec 1998, Igor Cimperman wrote:

> PROBLEM 1:
> Ali se lahko nastavi diald za dostop do interneta sam po sebi, ali je treba
> v kernelu vklopit kaksne zadeve? Oz. kaksen je najenostavnejsa konfiguracija
> za dial-on-demand?
> Diald ali pppd (a je kdo ze uporabil pppd za dial-on-demand)?

Ja, pppd-2.3.3, dial on demand mi teče cca. 75 dni. Do zdaj vse OK.

> PROBLEM 2:
> Posta. Elektronska posta znotraj mreze in pobiranje od zunaj (vsak user ima
> svoj postni predal na internetu). Mal sem gledal po listi nazaj in se je za
> pobiranje poste od zunaj svetoval Fetchmail. Ali lahko naredim lokalno posto
> s qmailom (sendmailom) in potem s Fetchmailom zrcalim posto na lokalni
> server? Kaj se ponavadi uporablja v tem primeru.

Ja, priporočam qmail. Najbolje bo, če dobiš za to mrežo svojo domeno,
potem pa dobiš nek mail server, ki ti bo pošto za celo domeno
dajal v en mailbox. Potem je dovolj samo en klic fetchmaila, pa ti
prenese pošto za vse userje. Poleg tega bo lokalna pošta tudi
delovala lokalno.

Navodila za uporabo qmaila v te namene najdeš na www.qmail.org,
fetchmail pa ima tudi dokaj dobro dokumentacijo.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si