[ LUGOS ] Wu-FTPd in remote install

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Dec 23 02:21:51 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, Rok Papez wrote:

> Samo pazi da ne bo stvar izpadla tako kot z unim "hackerjem" ki je
> trdil
> da v 5-ih minutah naredi ppp dial skripto, pa je sedaj ze vec kot en
> mesec mimo pa mi se vedno ni poslal doticnih "make 'em in 5 minutes"
> skript :p.

Ja, to sem bil jaz. Tukaj so :) Sorry :)

prilozen connect:
#!/bin/bash
while [ 1 -gt 0 ] ;
do
   /usr/sbin/pppd nodetach /dev/modem 115200 debug defaultroute modem \
crtscts connect /etc/ppp/ppp-on-dialer2 name gljpoljane18
done

prilozen /etc/ppp-on-dialer2:
chat                                                    \
        TIMEOUT         10                              \
        ABORT           '\nBUSY\r'                      \
        ABORT           '\nNO ANSWER\r'                 \
        ABORT           '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r'    \
        ''              \rATZ                           \
        'OK-+++\c-OK'   ATZ                             \
        TIMEOUT         40                              \
        OK              ATD1315151                      \
        CONNECT         ''

prilozen pppk:
killall connect ; killall pppd

prilozen goppp:
connect > /dev/null 2>&1 &

To jaz uporabljam, ni kaksna umetnost, while pogoj je grozen :)
ampak zadeva deluje.

Ko se hocem povezat naredim
goppp

ko se hocem odklopit naredim