[ LUGOS ] Wu-FTPd in remote install

Rok Papez rok na slo.net
Sre Dec 23 00:31:01 CET 1998

On Mon, 21 Dec 1998 07:46:16 +0100 (CET), Metod Kozelj wrote:

>Ah, daj no, ne sedaj odpirat 'holy war'. Tudi RedHat je lahko anon FTP
>server. Deluje out-of-a-box, ce instaliras pravi paketek (ki ti da
>potrebne bine in libe v pravi direktorij). Sem preprican, da tudi debian
>ne bi deloval, ce bi se ga lotil na taksen nacin, kot se je stvari lotil
>prvotni pisec.

Iz dezja pod kap.. Ne "holy war", raje obtozimo "prvotneg pisca" da
nima
pojma kaj je pocenjal :). Ti sment.. :)) hvala za roze :))).
No sedaj mi pa opisi "pravilen nacin" namestitve ftpd-ja.

Samo pazi da ne bo stvar izpadla tako kot z unim "hackerjem" ki je
trdil
da v 5-ih minutah naredi ppp dial skripto, pa je sedaj ze vec kot en
mesec mimo pa mi se vedno ni poslal doticnih "make 'em in 5 minutes"
skript :p.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist