[ LUGOS ] ppp dial skripte (was ftpd)

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Dec 23 02:31:47 CET 1998

No, da subject ne bo zavajajoc in da se povem kaj skripta pocne:
Drzi link pokonci za vsako ceno (dokler ni linka ne neha klicat,
ne glede na erroje med povezovanjem), dokler je ne ubijes s pppk.

Da se jih da narest prej kot v 5 minutah je res, je pa tudi
res da ko sem se jaz spravljal to delat je trajalo eno noc, ampak
potem je slo pri naslednji prakticno uporabni skripti ze znatno
hitreje.

On Wed, 23 Dec 1998, Jure Koren wrote:

> Ja, to sem bil jaz. Tukaj so :) Sorry :)
>
> prilozen connect:
> #!/bin/bash
> while [ 1 -gt 0 ] ;
> do
>    /usr/sbin/pppd nodetach /dev/modem 115200 debug defaultroute modem \
> crtscts connect /etc/ppp/ppp-on-dialer2 name gljpoljane18
> done
>
> prilozen /etc/ppp-on-dialer2:
> chat                                                    \
>         TIMEOUT         10                              \
>         ABORT           '\nBUSY\r'                      \
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist