[ LUGOS ] named

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Dec 29 11:13:54 CET 1998

Zdravo!

Pravkar se mi je sesul named in mi ni jasno zakaj. Verzija je

named 4.9.7-REL Tue Jun 30 18:19:44 EDT 1998
  root na porky.redhat.com:/usr/src/bs/BUILD/bind-4.9.7/named

Grem gledat za novo verzijo, ampak me vseeno zanima v čem je
problem. Spremljam Bugtraq, pa nisem v zadnjem času zasledil nič
takega.

Me pa zanima še nekaj: če dam named v /etc/inittab, bi mi to za prvo silo
rešilo problem (če bi se nameraval ponoviti)... Ampak ne vem pa, kaj to
potegne za sabo. Najbrž nisem edini, ki ga to zanima.

10x!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si