[ LUGOS ] nastavitve NICov

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Tor Dec 29 11:37:08 CET 1998

~pozdrav!~

        Kje pri Debianu lahko instaliram dodaten NIC in kje mu podam
        irq,mem,io? Zdej mi je pri instalacij uspelo includat v kernel (kot
sem
        razumel) samo za driver za tisti NIC, ki je prisoten, tistega, ki
        ga bom dal 5s pred "zaresnim" startom, pa mi ni uspelo includat
        (ker ga se ni v masini). Pa me skrbi namrec, da ga potem, ko ga bom
        dal noter, ne bo spoznal (je namrec druga firma kot tisti, ki je ze
        v masini).

Pri FBSD-ju sem to lahko storil pred zagonom kernela (ala F8 pri Winsih) in
tam
dolocil irq/mem/io, pa se to samo tiste, ki so bli preveden v kernelu
(valda). Ampak
tukej mi pri instalacij drugic driverjev sploh ni hotel pustiti, kot samo
tiste, kateri
NICi so dejansko prisotni!?

help!
                                            lpp,Ernest
Name: Ernest Zejn | E-mail: ernest na zejn.si | WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 | Tel2: +386 64 862-311 | Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist