[ LUGOS ] Posta, dial-on-demand

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Dec 29 12:32:11 CET 1998

On Tue, 29 Dec 1998, Igor Cimperman wrote:

> Zdravo!
>
> Imam par vprasanj,
>
> STANJE:
> Majhna lokalna mreza (cca 4 userji + streznik). Na strezniku Debian, na
> postajah Win95 osr2. Lokalna mreza ima svoje IPje 196.1.xxx.xxx.
>
> PROBLEM 1:
> Ali se lahko nastavi diald za dostop do interneta sam po sebi, ali je treba
> v kernelu vklopit kaksne zadeve? Oz. kaksen je najenostavnejsa konfiguracija
> za dial-on-demand?
> Diald ali pppd (a je kdo ze uporabil pppd za dial-on-demand)?

Deluje :) V kernelu moras imeti support za slip (za psevdo-route,
za podrobnosti preberi man page). Najenostavnejsa konfiguracija
je z diald, za nobeno drugo sploh se nisem slisal. Zadeva popolnoma
deluje, tudi default filtri so precej dobro nastavljeni.

> PROBLEM 2:
> Posta. Elektronska posta znotraj mreze in pobiranje od zunaj (vsak user ima
> svoj postni predal na internetu). Mal sem gledal po listi nazaj in se je za
> pobiranje poste od zunaj svetoval Fetchmail. Ali lahko naredim lokalno posto
> s qmailom (sendmailom) in potem s Fetchmailom zrcalim posto na lokalni
> server? Kaj se ponavadi uporablja v tem primeru.

No, ce imajo vsi svoj postni predal na internetu imas 2 resitvi.
Ena je ta, da poganjas fetchmail, ki gleda ce je link up in ce je,
pobere posto vsakih recimo 10 minut, win9x userji pa pobirajo posto
z linux masine kadar hocejo, in jo tja tudi posljejo. Ko bo hotel
kaksen mail ven, bo diald za 2 minuti vzpostavil zvezo (tako se
zgodi pri meni). Druga moznost je, da vsi uporabniki cez ip masq
hodijo na net in pobirajo mail kot bi imeli vsak svoj modem (kar
je bistveno bolj butasta, ampak zelo enostavna resitev in je ne
priporocam, ce nimas babice, ki bi okupirala isto linijo kot diald).

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist