[ LUGOS ] Novoletno darilo

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Dec 31 20:50:45 CET 1998

On Thu, 31 Dec 1998, Jure Koren wrote:

> Zdravo!
>
> No, moja predraga mati se je spravila, in pisala dedku mrazu
> za novo masino, ki jo je tudi prinesel.
>
> PII 350, veliko dimm rama, abit BH6 motherboard in
> 10GB IBM disk. Seveda sem se ponudil da gor postavim
> kulturen OS. Linux se na 233MHz lepo zboota in instalira.
> Ce je hitrost kaj vecja, precej hitro pride do kaksnih
> hudih reci (segfaulti, kernel ubije interrupt controller,
> kernel zapanicira iz razlicnih vzrokov, celo mke2fs se
> sesuva).
>
> Kaj naredit? Ce je PII 350 narejen za 350 MHz in motherboard
> [...]

Urejeno.

Zanimiva izkusnja, mogoce se za kakega bralca liste.
Ko sem eksterni clock povecal na 112MHz, je zadeva
stekla na 392 MHz. Glej ga zlomka :) Kernel skompajla
v 3:16, XFree 3.3.3 pa v nekaj manj kot pol ure.
Procesor se ne segreva nadnormalno, Linux pa ugotovi,
da je procesor 392 MHz. Super.

			Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist