[ LUGOS ] ISDN - ASUSCOM

Jaka Mele jack na lugos.si
Čet Dec 31 18:13:10 CET 1998

Najprej hvala prej za pomoc pri LILOtu.. Sem dodal zapise o diskih (bios,
sectors, heads in cylinders) in je zadeva proradila... - kriv je bil eide
disk - ocitno ni ves lilo bil tam kjer naj bi bil...

No - zdaj pa naslednja zadeva.. Imam ASUSCOM interni ISDN adapter... Z
vsemi navodili na webu in v arhivih lugos mailing liste sem se prebil ze
skoraj do konca.. Torej, kernel je prav preveden, isdn4utils so
instalirani, ampak kaj sedaj?

Mi poslje nekdo kaksen primer skriptice s katero se klice? (arnes ce se le
da)... Hmm - kako bi sploh preveril ali je vse ok? Kaksno zaporedje ukazov
bi bilo dobrodoslo :)

Sicer pa ... counting down.. se 6h do 1999! :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist