[ LUGOS ] Novoletno darilo

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Dec 31 18:07:04 CET 1998

Zdravo!

No, moja predraga mati se je spravila, in pisala dedku mrazu
za novo masino, ki jo je tudi prinesel.

PII 350, veliko dimm rama, abit BH6 motherboard in
10GB IBM disk. Seveda sem se ponudil da gor postavim
kulturen OS. Linux se na 233MHz lepo zboota in instalira.
Ce je hitrost kaj vecja, precej hitro pride do kaksnih
hudih reci (segfaulti, kernel ubije interrupt controller,
kernel zapanicira iz razlicnih vzrokov, celo mke2fs se
sesuva).

Kaj naredit? Ce je PII 350 narejen za 350 MHz in motherboard
brez problema zdrzi 100MHz, v cem je potem problem, da ne
prebavlja hitrosti? To ni problem z ram modulom (razen ce
mi niso podtaknili kaksnega blazno pocasnega), ker zadeva
skompajla kernel pri 233 MHz. Masino sem sestavljal sam,
tako da razen dimm modula vse poznam.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist