[ LUGOS ] Newbie in troubles

Simon simon.zalar na guest.arnes.si
Tor Dec 22 23:23:39 CET 1998

Zivjo!

> Saj v Win95 imas kup virusov, backdoori na ircu so razsirjeni
> v taki meri da cloveka stisne pri srcu, in ce si slucajno malo
> odsoten, in z misko telovadis po explorerju, se hitro zgodi,
> da command.com odpeljes v kaksno "mapico" in se masina noce vec
> bootat.

No ja ni krize. Ce se mal spoznas se lahko vsemu izognes.Virusov in trojanov pac ne
sprejemas in ne poganjas (isto velja za Explorerja :).

> Pod Linuxom, ce nisi root, lahko delas prakticno kar hoces. Lahko
> pobrises cel disk, pa bo masina se vedno stala pokonci.

no takih podvigov se ponavad ne lotevam.. ker niti ne znam brisat filov.. razen v mc.

> Ne. Kaj imas zaeno distribucijo?

Imam Red Hat 5.2.

> 1. Ko si instaliral linux, po moje nisi prevec pazil, kaj si instaliral.

Hm. Red Hat ne sprasuje dost.. kr sam instalira vse po vrsti.

> Ko dosov autoexec.bat odmelje svoje tista masina potem se ni web, ftp
> mail, nfs in samba server, poleg tega pa tece samo en proces, in tezko
> se zgodi, da bi kdaj tekla dva hkrati.

hm.. a Linux ma ze v kernelu server za ftp, www? Sem mislil, da je to delo Apachija.

> 2. Cakanje ob bootanju si zlahka prihranis:
>  10:35pm  up 22 days,  7:11,  8 users,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
> Pod linuxom je reboot (kolikor je meni znano) potreben samo, ce se
> igras s hardverom ali zamenjas kernel.

Ja ja ... se strinjam.. pri win je taka stvar bolj pomembna, ker se zgodi vsake 5 min. Pri men
je tezava samo v tem, da skacem  Win <> Linux in mi to dost casa pozre. Ko nastimam
Internet v Linuxu se bom pa preselil.

> To je "feature". Jaz sem se tega ze navadil, ti se bos pa se

hehe.. ta linux je pa precej podoben Win.. sami "featuri". Se dobr da ma RH v Xu lep programcic
za mountanje. Vprisovat tiste parametre v bash za vsako menjavo bi blo ubijalsko.

> Lahko pa popravis kernel, tega ti noben ne bo zameril.
> V tem je point linuxa. Ce ti ni vsec, si popravi. Ni pa to za
> novince. Seveda grem stavit, da ti bo za primerno nizko vsoto
> to napravil kdo z liste (nizke vsote za sistemske inzenirje so
> okoli $1000).

Saj vidim da je vecina ljudi na listi profijev. Sama cudna vprasanja in se bolj
cudne kratice. No za take dnarje se splaca potrudit.
Hm. ti sam pocaki da jest usposobim gcc.. potem gre pa RedHat v stecaj.
Mi je ze skor uspel usposobit gcc+gtk.. ampak to je ze za drugo mailing listo.

Se slismo,

Dodatne informacije o seznamu Starilist