[ LUGOS ] Newbie in troubles

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Dec 22 23:39:28 CET 1998

On Tue, 22 Dec 1998, Simon wrote:

> No ja ni krize. Ce se mal spoznas se lahko vsemu izognes.Virusov in trojanov pac ne
> sprejemas in ne poganjas (isto velja za Explorerja :).
Se LAHKO izognes, ni pa nujno :)

> no takih podvigov se ponavad ne lotevam.. ker niti ne znam brisat filov.. razen v mc.
rm <file> :)

> Imam Red Hat 5.2.

> Hm. Red Hat ne sprasuje dost.. kr sam instalira vse po vrsti.
To je verjetno res. Poskusi s slackware ali debian :) RedHat is for
wussies, pa tiste ki ga znajo prepricat, kaj od njega hocejo.
Nic ne recem da je slabsi, samo jaz mu ne znam nic dopovedat.

> hm.. a Linux ma ze v kernelu server za ftp, www? Sem mislil, da je to delo Apachija.
Kernel se meni boota (P166) kaki 2 sekundi. Ostalo je ze init.
Ko pride cez nekaj v stilu mounting root with readwrite enabled, je
to ze nalaganje uporabniskih servisov.

> za mountanje. Vprisovat tiste parametre v bash za vsako menjavo bi blo
> ubijalsko.
Jaz imam 2 zelo kratki skriptici:
cdm:
mount /dev/sr0 /cdrom

cdm2:
mount /dev/sr0 /cdrom2

cdu:
umount /cdrom

cdu2:
umount /cdrom2

> Saj vidim da je vecina ljudi na listi profijev. Sama cudna vprasanja in se bolj
> cudne kratice. No za take dnarje se splaca potrudit.
> Hm. ti sam pocaki da jest usposobim gcc.. potem gre pa RedHat v stecaj.
> Mi je ze skor uspel usposobit gcc+gtk.. ampak to je ze za drugo mailing listo.
Hehe, gtk in kernel, to je kot repa in national semiconductors :)

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist