[ LUGOS ] Newbie in troubles

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Dec 22 22:36:10 CET 1998

On Tue, 22 Dec 1998, Simon wrote:

> Nic dost ne razumem. Saj v Win95 mam iste privilegije kot root, pa se mi nc
> groznega ne zgodi.
Saj v Win95 imas kup virusov, backdoori na ircu so razsirjeni
v taki meri da cloveka stisne pri srcu, in ce si slucajno malo
odsoten, in z misko telovadis po explorerju, se hitro zgodi,
da command.com odpeljes v kaksno "mapico" in se masina noce vec
bootat.

Pod Linuxom, ce nisi root, lahko delas prakticno kar hoces. Lahko
pobrises cel disk, pa bo masina se vedno stala pokonci.

> Hmm.. je to pretezko za novinca? Upam da ni treba prevest kernela za to.
Ne. Kaj imas zaeno distribucijo?

> ne ne..  ponavad se mi linux ne sesuje.
> Ampak moram rect, da sem sele zdaj zacel spostovat hitrost DOSa in Windowsev.
> Wordperfect ima tako odzivnost kot java programcici v win95. Da o StarOfficu ne govorim.
> Tud autoexec se v DOSu izvaja par sekund, medtem ko Linux nekaj pocasi melje.
Hja, komentiral bom takole:

1. Ko si instaliral linux, po moje nisi prevec pazil, kaj si instaliral.
Ko dosov autoexec.bat odmelje svoje tista masina potem se ni web, ftp
mail, nfs in samba server, poleg tega pa tece samo en proces, in tezko
se zgodi, da bi kdaj tekla dva hkrati.

2. Cakanje ob bootanju si zlahka prihranis:
 10:35pm  up 22 days,  7:11,  8 users,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
Pod linuxom je reboot (kolikor je meni znano) potreben samo, ce se
igras s hardverom ali zamenjas kernel.

> Aja se tole me zanima: kako se na hitro zamenja CD? Ko je mountan so pri meni vratca
> zaklenjena in ga je treba najprej unmountat.

To je "feature". Jaz sem se tega ze navadil, ti se bos pa se
moral :) Lahko pa popravis kernel, tega ti noben ne bo zameril.
V tem je point linuxa. Ce ti ni vsec, si popravi. Ni pa to za
novince. Seveda grem stavit, da ti bo za primerno nizko vsoto
to napravil kdo z liste (nizke vsote za sistemske inzenirje so
okoli $1000).

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist