[ LUGOS ] ldd (was: scape)

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Sre Dec 23 19:31:42 CET 1998

> On Wed, 23 Dec 1998, Andrej Komelj wrote:

> nego, vprasanje cisto iz prakse: locale, threads, crypt - njihova
> obnesejo ali xse je boljse drzati samo osnovnega dela.

Hm, kaj pa vem. Po pravici povedano -- niti nisem imel kaksnega
posebnega opravka s temi zadevami. No, imel ze, vendar nisem bil pozoren
nanje.

Pri locale je tako: zadeva je zanimiva, ce zelis imeti datum v obliki:
sre dec 23 19:20:07 CET 1998 (tole mi izpise date(1)). Seveda deluje
tudi pri "ls -l" in ostalih programih. Potem so tu se sporocila o
napakah, ki naj bi bila v slovenscini, ko jih bo (mogoce jih je ze) kdo
prevedel v slovenscino. Pa se denarna enota, pa decimalni zapis in
podobne zadeve. No, zgubiti nimas prav gotovo nicesar, razen tistih
nekaj kB kode v deljeni knjiznici (huh, a pozna kdo boljsi izraz za
shared library?!?). Vsekakor se ti ne splaca instalirati gettext-a "v"
libc. Raje ga instaliraj sam, pa se to ga bos potreboval samo, ce bos
sam napisal kaksen program, ki bo podpiral NLS. Tako pa skoraj vsak
posten GNU program pride z lastno razlicico gettext-a, tako da configure
pozenes z "./configure --enable-nls --with-included-gettext" in zadeva
deluje tako kot mora (poslovenjena sporocila, ...).

Crypt je pac crypt. Boljsi je (boljsi algoritem ima) bolj so zadeve
varne. Sem videl ze kar nekaj programov, ki so linkani z njim -- recimo
/bin/login --, tako da ne more biti ravno slaba zadeva. Meni vsekakor se
ni povzrocal tezav.

Threads -- hja, slisi se zanimivo, vendar do sedaj se vedno prevladujejo
fork() programi. Nekaj zadev je, ki so baje thread-safe in so zato prav
"vesele", ce jih zlinkas z libpthread, toda sem jih nasel tudi ze nekaj
(no ja, zaenkrat en sam paket nekih programov), ki niso delovali, tako kot
bi morali. Zal pa se ne spomnim, kaj tocno je bilo to, je pa bilo nekaj
v zvezi z mrezami in potem prototipi funkcije resolv_? niso "stimali".
Kaj pa vem, tako ali tako dobis loceno knjiznico, tako da zgubis tistih
par 10k na disku, drugace pa se ne spremeni nic. Jaz bi jo instaliral se
enkrat, ce bi se spet ukvarjal s tem. ;->

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist